Sayfalar

15 Ağustos 2012 Çarşamba

MACARONLAR SAHİBİNİ BULDU! ;)

Günlerdir süren macaron çekilişimiz sonuçlandı arkadaşlar.
Sizleri fazla merakta bırakmak istemedim ve hemen sonucu paylaşıyorum.

İş yerinde olduğum için, şu işi bir çırpıda halledivereyim dedim. 
Aslında daha profesyonel bir yöntem bulmak istedim bu çekiliş için haksızlık olmasın diye ama random.org'u ben çözemedim, çözebilen varsa bana da anlatsın.
 İlerde lazım olur, belli mi olur? ;)

Evet, ne diyorduk?
Birincimiz belli oldu arkadaşlar.
Heyecanlı mısınız bakıyım? :)


Resimlerden de anlaşılacağı üzere, önce isimleri tek tek listeledim.
Arada üstü çizili olanlar şartlara ne yazık ki uymayanlar o nedenle sonradan fark edip, üstünü çizdim ve çekiliş listelerinden isimlerini çıkardım.






Sonra tek tek kesip katlayıp, iş yerindeki arkadaşlara durumu özetleyip (Heveslenip hediye mi veriyorsun yani bize diyen de oldu :( çok üzüldüm ) benim için 1'er adet çekmelerini rica ettim.



1.imiz: Neşeli23 kullanıcı adıyla Neşe Yersiz hanımefendi.



Kendisine ulaşamadığımız takdirde, 2 adet de yedek seçmek istedim. 

2 numaralı yedek talihli: Gaye Semiz
3 numaralı yedek talihli: Kobicanın Dünyası

Neşe Hanım hemen bana bugün bir mail atarsanız adres ve iletişim bilgileri konusunda, siparişinizi istediğiniz gün için kargolatabilirim.

Çekilişime katılan, katılmayan, sayfamı takibe alan, beğenen tüm herkese çok teşekkür ediyorum. 

Gönül herkese hediye etmek istiyor ama bu güzel hediye Neşe Hanım'a gitti. 
Şanslıymış kendileri ;)

Afiyetle... ;)


Sevgiler diliyorum.
P.S. Bir sonraki postta yeni cicilerimden ve baby showerımız'dan bahsedeceğim. 
Hangisinden daha önce bahsedilmesini istediğinize de siz karar vereceksiniz. ;)
Facebook'tan konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.







6 yorum:

  1. Ellerine saglik kesene bereket, neşe hanıma afiyet olsun. bir dahakine:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy çok sevindim teşekkür ederim bilgilerimi gönderdim hemen :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşe hanım kargonuzu yarın sipariş edeceğim. mailinize hemen bakıyorum. sevgiler :)

      Sil
  3. İlk defa bir çekilişte adımı gördüm ama o da yedekte :( afiyet olsun neşe hanım çok kıskandım ama söylemeden geçemeyeceğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip değilmiş. :) Kıskanılmayacak gibi değil gerçekten.
      Belki başka sefer şans size güler ;)
      Sevgiler

      Sil

♥Güzel yorumlarınız için kocaman TEŞEKKÜRLER♥
•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest